Need Help ?
Call: +977- 071521454
News Flash
शैक्षिक सत्र २०७५ काे विद्यार्थी भर्ना एव‌ पाठ्यपुस्तक वितरण व्यवस्थापन सम्बन्धि सुचना ।।|| SEE परीक्षा २०७४ स्वच्छ, शान्त, मर्यादित र अनुशासित वातावरणमा सम्पन्न गर्नु गराउनु भएकोमा सम्बन्धित सबैलाई हार्दिक धन्यवाद|| SEE परीक्षा २०७४ सम्बन्धी केन्द्राध्यक्ष ज्यू हरुलाई सूचना ! प्रत्येक दिनको परीक्षा समाप्त भए पश्चात परीक्षार्थीहरुको विवरण अनिवार्य रुपमा यसै कार्यालयका उप जि.शि.अ. घनश्याम भुसाल सरको मोबाईल नं. ९८५७८२३९३४ अथवा मोबाईल नं. ९८४७५९२९०७ मा फोन सम्पर्क तथा म|| SEE परीक्षा २०७४ दिने रुपन्देही जिल्लाका सम्पूर्ण विद्यालय र केन्द्राध्यक्ष ज्युहरुलाई अत्यन्त जरुरी सूचना|| एस.ई.ई. परीक्षा २०७४ को केन्द्राध्यक्ष अभिमुखिकरण गोष्ठी यही मिति २०७४।११।३० गते दिउसो १ बजे शैक्षिक तालिम केन्द्र रुपन्देहीमा हुने सम्बन्धी अत्यन्त जरुरी सूचना|| यस रुपन्देही जिल्लामा सञ्चालित सबै माध्यमिक विध्यालयहरुलाई कक्षा १० को प्रयोगात्मक अंक र राजस्व मिति २०७४।११।१० भित्र अनिवार्य रुपमा यस कार्यालयमा वुझाउने बारेको अत्यन्त जरुरी सूचना ।|| कक्षा ८ को परीक्षा समय तालिका २०७४|| जिल्ला शिक्षा कार्यालय रुपन्देहीको कक्षा ८ सञ्चालित सम्पूर्ण (सामुदायिक र संस्थागत) विद्यालयहरुलाई अत्यन्त जरुरी सूचना||

जि. शि. अ.

रामचन्द्र खनिया

 विगतमा सिकेका पाठ तथा हासिल गरिएका उपलब्धिका आधारमो विद्यालय शिक्षाको संरचना,शिक्षाको गुणस्तर तथा कार्यसम्पादनको जिम्मेवारी र जवाफदेहितालाई संस्थागत गर्नेजस्ता विषयमा नयाँ सुधारका रणनीतिहरू  प्रस्तुत गरेको र यी सुधारका रणनीतिहरू  मार्फत् विद्यालय बाहिर रहेका बालबालिकाहरू लाई शिक्षामा पहुँच पु¥याउन जोड दिँदै शिक्षा क्षेत्रको सक्षमता तथा सेवा प्रवाहको प्रभावकारिता वृद्धि गरी सबै बालबालिकालाई सिकाइको  अवसरको प्रत्याभूति दिन जिल्ला शिक्षा कार्यालय रुपन्देही प्रयास गरिएको छ । 
वर्तमान शिक्षाका चुनौतीहरुलाई सामना गर्दै, नयाँ विकसित ज्ञान र विज्ञानको क्षेत्रलाई समेट्दै, बालबालिकाहरुका अधिकारहरुको संरक्षण गर्दै,उनीहरुमा सहज र सरल तरिकाले शिक्षा प्रदान गर्नकै निम्ति २०६६÷०६७ देखि २०७०÷०७१ सम्मको पञ्चवर्षीय शैक्षिक योजना  आ.ब. २०६९÷७० मा  परिमार्जन गरिएको छ । जिल्लाका प्रमुख मुद्दाहरुलाई प्राथमिकताको आधारमा समाधान गर्नको निम्ति जिविस,नगरपालिकाहरु,गाविसहरु,स्रोतकेन्द्रहरु, विभिन्न सङ्घसंस्थाहरुसँगको अन्तरव्रिmयाबाट समस्याहरुको पहिचान गरी योजना परिमार्जन गर्ने कार्यमा प्राप्त शैक्षिक नीतिहरुलाई योजनामा प्राथमिक आधार बनाइएको छ ।